Konteineru pārvadājumi ir viens no populārākajiem veidiem, kā piegādāt preces no ostas līdz galamērķim.
Dienu un nakti konteinerkuģu plūsma no ostas pilsētām virzās uz kontinenta dziļumiem, nogādājot galamērķī pa jūru pienākušās preces. Pirms dažiem gadiem Fliegl, viens no pasaules vadošajiem piekabju ražotājiem, uzdeva jautājumu par šāda veida transportēšanas drošību un izstrādāja universālu dizaina risinājumu, kas ir nozīmīgs ieguldījums konteineru piegādes tehnoloģijā. Kā zināms, visizplatītākie ir 20 pēdu konteineri. Taču kopā ar tiem tiek izmantoti 30', 40' un 45', kā arī Hige Cube konteineri, tāpēc transporta uzņēmumiem bija nepieciešama piekabe, ar kuru var droši pārvadāt jebkura veida konteinerus.
Šo iespēju varēja piedāvāt kompānija "Fliegl". Tā speciālistu izstrādātais universālais Vario konteineru vedējs ļauj droši un droši transportēt jebkura veida konteinerus. Bet atpakaļ pie 20 pēdu konteineriem. Viņi ieguva segvārdu "20 tonnas" un izveidoja savu nišu konteineru pārvadājumu tirgū. Bieži vien tos izmanto metāla piegādei - visdažādākos izstrādājumus no lējumiem līdz velmētam metālam. Piepildot ar šādu kravu, konteinera svars bieži pārsniedz 30 vai pat 40 tonnas un krietni pārsniedz piepildīta 45 pēdu konteinera svaru. Pieredzējuši autobraucēji ne reizi vien ir redzējuši attēlu, kad zem viņu svara salūzuši 40 tonnu celtņi, un konteinerkuģi, kā saka, uzsēduši uz vēdera, jo riepas un atsperes bīstami nokarājās, un rāmji saliecās, neizturot slodzi. . Kas attiecas uz šoferiem, uz gariem konteinerkuģiem, kas piekrauti ar smagām 20 tonnu smagajām kravas automašīnām, viņiem jādemonstrē piesardzības un veiklības brīnumi. Fakts ir tāds, ka konteiners tika uzstādīts uz stiprinājumiem, kas atrodas piekabes priekšpusē un aizmugurē. Nostiprinot konteineru priekšā, slodze galvenokārt krita uz vilcēja asīm, bet, uzstādot uz aizmugures stiprinājumiem, uz puspiekabes asīm. Nevienmērīgā slodze, kas noveda pie asu nelīdzsvarotības un radot paaugstinātas bīstamības un sarežģījumus ar vadību, radīja nepieciešamību pastiprināt ES valstīs noteiktos standartus konteinerkuģiem un drošības prasības uzņēmumiem, kas nodarbojas ar šādiem pārvadājumiem. Piekabju ražotājs Fliegl veiksmīgi atrisināja šo problēmu, izveidojot universālu lieljaudas puspiekabi un piedāvāja Vario modeli, kas ļauj optimāli novietot kravu, izmantojot slīdošo traversu, kas strukturāli piesiets aizmugurējā šasijas rāmim.
Ātra un vienkārša pārslēgšanās ļauj izveidot vienmērīgu slodzi uz asīm, pārvietojot konteineru uz platformas un izvēloties labāko vietu puspiekabes smaguma centram. Tagad pat pie ievērojama konteinera svara slodze uz katru no asīm nepārsniedz ES valstīs pieņemto standartu, proti, 10 tonnas - tā vienmērīgi tiek sadalīta starp tām un traktora segliem. Manipulējot ar regulēšanas bloka rokturiem, operators bremzē puspiekabi un vienmērīgi nolaiž to uz pneimatisko balstiekārtu. Teleskopiskā rāmja vidusdaļa ir atsprādzēta un priekšējo daļu izvelk traktors. Tajā pašā laikā konteinera aizmugure ar visu savu svaru balstās uz traversa slīdni un zem sava svara slīd uz stiprinājumiem, kur tā tiek fiksēta. Tiklīdz konteiners ir ieņēmis savu galīgo pozīciju, pneimatika paceļ puspiekabi, atgriežot to stāvoklī, kas ir gatavs preču pārvadāšanai. Tādējādi konteiners pats izvēlas autovilciena smaguma centru, vienmērīgi pārdalot slodzi uz vilcēja un puspiekabes asīm, kā arī uz traktora segliem, kas nodrošina pārvietošanās komfortu un drošību.