Vācieši no Audi gatavojas sacīkšu trasē izlaist uzreiz pāris daudzsološus sava dizaina modeļus. Mēs runājam par sporta jaunumiem Audi RS 3 un RS3 Sportback. Turklāt, kā jau nopratāt pēc nosaukuma, otrs auto ir ierastā RS3 speciālā versija vai drīzāk tās sporta speciālā versija. Neskatoties uz visu šo kalambūru ar nosaukumiem, automašīnām trasē vajadzētu uzrādīt nopietnus rezultātus.
Jebkurā gadījumā RS3 tehniskais aprīkojums tam ir diezgan labvēlīgs. Zem parastas kupejas pārsega ir paslēpts 2,5 TFSI turbopiecinieks, kas izdod savus godīgos 400 ZS. ar 5,5-7 tūkstošiem apgriezienu. Tajā pašā laikā motora griezes moments sasniedz 500 ņūtonmetrus.
Kas attiecas uz paātrināto dinamiku, parastais modelis uzrāda rezultātu 4,1 sekunde līdz kārotajam simtam, savukārt tā sportiskais līdzinieks ar nedaudz jaudīgāku dzinēju un vieglāku piekari šo pašu simtu palielina 3,8 sekundēs.
Abas mašīnas tiks izbrauktas vienā no garākajām sacīkšu trasēm Bavārijā, lai noskaidrotu mašīnas maksimālo ātrumu, kā arī noskaidrotu, kā balstiekārta darbojas asos un līkločos pagriezienos. Apkopotie dati palīdzēs ienest prātā jau perfektās sacīkšu automašīnas, pēc kurām tās nonāks masveida ražošanā.