Audi aktīvi strādā pie jauna transportlīdzekļa vadības bloka. Pēc inženieru domām, šis jauninājums ļaus labāk kontrolēt transportlīdzekļa garenisko, sānu un vertikālo dinamiku. Tas būs iespējams, pateicoties lielāka galīgā dizaina elastībai.
Jaunā elektroniskā šasija, ko sauc par elektroniskās šasijas platformu (ECP), ļauj pakļaut 90 dažādām transportlīdzekļu sastāvdaļām. Viņu vadību kontrolēs īpašs dators Integrated Vehicle Dynamics, ko Audi izstrādājis tieši šim projektam.
Šasijas vadība nav mazsvarīgs uzdevums, ar kuru būs jāsaskaras eAWS ruļļu stabilizācijas sistēmai, kas arī būs daļa no jaunās vadības ierīces. Turklāt hidraulikas ziņā tiks uzlaboti bremzēšanas griezes momenti, un, lai stabilizētu balstiekārtu, tiks pievienoti jauni elektroniskie komponenti.
Pilnīga vienība būs gatava līdz šī gada beigām, lai gan daži tās elementi jau ir veiksmīgi ieviesti sērijveida e-tron GT. Paredzams, ka jaunā bloka ieviešana ļaus uzņēmumam atvērt piekļuvi ērtāku un modernāku modeļu dizainam.